مدیر کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت:
 
پرستاران فردا
 
 
چهار شنبه 27 آذر 1392برچسب:, :: 13:57 ::  نويسنده : mehdi
کنترل عفونت بیمارستانی نیاز به برنامه طولانی مدت دارد، اگر روسای بیمارستان‌ها فقط به فکر ضریب اشغال تخت باشند در کنترل عفونی بیمارستانی موفق نخواهیم بود.
به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ دکتر کیوان، مدیر کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سومین کنگره تخصصی استانداردهای تجهیزات پزشکی گفت: تمام عواملی که در کنترل عفونت بیمارستانی دخیل هستند هر کدام مدیریت خاصی می‌خواهد تا عفونت‌های بیمارستانی را کنترل کنیم. 
 
وی گفت: اگر روسای بیمارستانی ما به جای کنترل عفونت بیمارستانی فقط به فکر ضریب اشغال تخت باشند و سیاست‌گذاران ما مبنای نمره‌دهی‌اشان ضریب اشغال تخت باشد در زمینه کنترل عفونت ضعیف عمل کرده‌ایم. عفونت بیمارستانی عوارض سیستم بهداشت و درمان است. 
 
*آموزش نقش موثری در کنترل عفونت دارد 
 وی ادامه داد: اگر طول "آنتی بیوتیک تراپی" از پنج یا هفت روز تجاوز کند به میزان زیادی مقاومت میکروبی رخ می‌دهد. 
 
وی افزود: آموزش نقش موثری در کنترل عفونت بیمارستانی دارد حتی نباید رخشورخانه‌ها نیز غافل بمانند متاسفانه در سیاست‌های اقتصادی سود لحظه‌ای و درآمدهای موقت را می‌بینیم که ریشه آن در برنامه‌ریزی کوتاه مدتی است که می‌کنیم. 
 
وی اظهار داشت: میلیون‌ها باکتری در سطوح بدن ما وجود دارد، در یک CC خون هزار میلیارد می‌تواند ویروس وجود داشته باشد در نظر بگیرید که یک پرستار به همه جای بیمارستان سرک کشی کند که این خود عامل انتقال عفونی است. 
 
وی خاطرنشان کرد: مدیریت صحیح منابع، فکر طولانی مدت برای کنترل عفونی، مدیریت صحیح تجویز آنتی بیوتیک‌ها، کاهش زمان بستری از عوامل کمک کننده در کنترل عفونت بیمارستانی است. 
 
 
انتهای پیام/
 
مطالب مرتبط :


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرستاران فردا و آدرس parastaranfardah.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 59
بازدید کل : 5350
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



بازی آنلاین

بازی آنلاین بازی آنلاین

بازی آنلاین

تماس بامهدی حسین زاده


                    
 
 
 

کد تلوزیون انلاین